hippies en surfkamp - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wendy - WaarBenJij.nu hippies en surfkamp - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wendy - WaarBenJij.nu

hippies en surfkamp

Blijf op de hoogte en volg Wendy

13 December 2014 | Nederland, Nederland

Goeiedag,

Hier dan eindelijk mijn tweede reisverslag vanuit Australië. Let niet op de spelfouten, ik typ ook maar met mijn mobiel heh..
maargoed inmiddels ben ik vanuit Brisbane doorgereist naar Byron Bay, waar ik voor het eerst van mijn leven in een hostel gezeten heb. Op een relatief kleine kamer met gelukkig maar 3 kamergenootjes, in een hostel aanhet strand. Ik kwam er zo ook achter dat je 0,0 privacy hebt in zo'n hostel, en dat snurkende kamergenootjes een echte vijand en helaas geen uitzondering vormen. Nu ik dit zo typ probeert degene in het stapelbed naast mij een heel bos om te zagen.. gelukkig begin ik eraan te wennen zullen we maar zeggen.
Maargoed Byron Bay is een hippiedorp (en dan bedoel ik echt hippie hippie). Negen van de tien mensen loop op blote voeten, als je problemen hebt: no worries mate, everything is coooool. En even verderop zit Nimbin, waar wietkoekjes eten de normaalste zaak ter wereld is. Na mijn korte verblijf in Byron Bay ben ik deze week doorgereisd naar spot x (nabij coffs harbour) waar een surfkamp ligt. Hier blijf ik tot morgen, en heb ik elke dag 2x2 uur surfles, echt superleuk! En tot mijn verbazing gaat het ook best redelijk! De foto's volgen ergens verderop in mijn reis of in Nederland. En ik snap nu ook waarom die surfers zo'n goed lichaam hebben: ik heb zooooo'n spierpijn nu!!!!

Aan mijn lijstje met wilde dieren kan ik inmiddels toevoegen: paar meterslange slang, dikke bruine spin ter grootte van mijn hand, een of ander raar vogel/eend ding met een flinke snavel en kwallen (gelukkig niet al te kwaadaardige).

Hoewel het weer niet echt bepaald lekker is momenteel geniet ik hier volop. Morgen lekker door reizen naar Sydney in het volgende hostel. Een reis van ongeveer 10 uurtjes met bus en trein. Waar mijn hostel gelukkig vlakbij central station is!

Nou aangezien ik zo kangaroogolf ga spelen (nee, niet golfen met maar tussen de kangaroos) stop ik mijn verhaal hier.

Tot de volgende update!

Veel liefs vanuit Australië!



  • 13 December 2014 - 10:35

    Pim:

    De kangaroo golf lijkt me wel erg gaaf! Het weer.. Ik wist al een beetje dat het wat slechter was natuurlijk maar dat gaat in Sydney helemaal omslaan denk ik. De spierpijn gaat vanzelf weg en voor de rest lekker genieten en morgen weer op naar de volgende hostel! Voorzichtig he!!;)

  • 14 December 2014 - 15:43

    Lieke:

    Een hippie dorp hahahahah bestaan die nog,cool man!! niet mijn tijd moet ik zeggen ik heb meer regelmaat en vastigheid nodig.........o hoe zeg ik dat makkelijk....
    Knap van je gesurf,je hebt al n goed figuur dus dáárom hoef je het niet te doen.
    En wat de snurkers betreft.....hun vinger in n bakje water leggen als ze slapen===>piesen ze in bed====> worden ze wakker====>jij van hun gesnurk af ;-)
    Liefs vanuit Ernhem

  • 15 December 2014 - 13:19

    Papapim:

    Nou ben blij dat je het naar je zin hebt met al de dingen die je doet. Dat hippiedorp lijkt me wel wat, every day no worries, every day eating weedcookies and everthing is cool the whole day long!
    En hoe verzinnen ze het golfen met kangoeroes als caddy's hahaa. Have fun in Sydney!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Wendy

Actief sinds 19 Nov. 2014
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 2581

Voorgaande reizen:

27 November 2014 - 31 Januari 2015

Australië

Landen bezocht: