Sydney - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wendy - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wendy - WaarBenJij.nu

Sydney

Blijf op de hoogte en volg Wendy

22 December 2014 | Nederland, Nederland

Hallotjes,

Vandaag alweer ruim een week in Sydney. En wat begon die week met drama. Ik op me luie maandagmorgen meedoen aan de city walk om de buurt te verkennen, blijkt een of andere terrorist mensen te hebben gegijzeld en paar honderd meter verderop. Vol goeie moed toch aan de city walk begonnen, maar eenmaal aangekomen bij opera house werd ook deze ontruimd. City tour werd afgeblazen en overal sirenes, politie, camera's en paniek. Gelukkig mocht ik het hostel nog wel in en uit, maarja daar zit je dan je eerste dagje in de grote stad.. uiteindelijk met een van de meiden van de city walk onze eigen route maar door de andere kant van Sydney gemaakt.
Maargoed, ik ben niet gegijzeld, mankeer niks en vooralsnog geen andere verdachte praktijken waargenomen in Sydney.
Dus de volgende dag naar Mainly geweest, een stadje aan de andere kant van de Harbour bridge. Erg mooi een paar kilometers de berg op gelopen, super uitzicht en aan t einde van de dag even op adem gekomen op het strand. Hardlife.
Natuurlijk de nodige selfies gemaakt met operahouse en sydney background. De dag erna met een van mijn duitse kamergenootjes naar Bondi Beach geweest. Mooi strand!! Uiteraard nog een tweede keer geweest deze week om mijn kleurtje bij te werken en ook daar de nodige kilometers te lopen.
Gisteren ben ik met de kamergenootjes naar de Blue Mountains geweest. En hoe gaaf was dat!! Het uitzicht was fantastisch, en het regenwoud beneden misschien nog wel mooier! In een waterval gestaan en op t randje van de afgrond mijn sandwich naar binnen gewerkt. Uiteraard in het gezelschap van een papagaai (en de niet te missen honderden chinezen die werkelijk OVERAL foto's van maken). Nu genieten van de mega spierpijn in mijn kuiten, maar het was het meer dan waard!

Deze week kerst vieren, en eind van de week door naar de Snowy Mountainsop naar mijn paardenavontuur op een Ranch in the middle of nowhere (en dus ook minimaal telefonisch bereikbaar).

Dus iedereen een fijne kerst gewenst, en voor de zekerheid ook maar vast een gelukkig nieuwjaar!!

Veel liefs vanuit Aussie!

  • 22 December 2014 - 12:59

    Papapim:

    Wat zijn wij blij dat je niet op de verkeerde plek en op de verkeerde tijd daar was en dat terwijl Sydney heel groot is was je toch maar een paar honderd meter verderop, very scary ! En net je foto gezien en als we konden teleporteren dan zat ik ook daar een paar uur te chillen, echt geweldig en jammer dat Nederland zo saai is vergeleken met Australie en al die andere landen daar. Nou doe je best weer verder have fun and watch your back!
    Greetz en hugs from a cold Netherland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Wendy

Actief sinds 19 Nov. 2014
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 2576

Voorgaande reizen:

27 November 2014 - 31 Januari 2015

Australië

Landen bezocht: