Dag voor vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wendy - WaarBenJij.nu Dag voor vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wendy - WaarBenJij.nu

Dag voor vertrek

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

26 November 2014 | Nederland, Nederland

Ja ja eindelijk is het dan zo ver. Morgen stap ik op het vliegtuig naar Brisbane, Australië. Twee maanden (en vier dagen, ik weet het pap), ga ik rondtrekken door een deel van Australië. Kangaroos spotten, kerst vieren onder het genot van een stralende zon in plaats van s`ochtends vroeg ruiten krabben, en elke dag weer zien wat voor nieuws er te ontdekken valt. En ja, elk voordeel heb z’n nadeel: ik moet maar liefst ruim twee maanden overleven zonder vriend-lief, en ben ook nog eens koos-paardloos. Gelukkig mag ik heel misschien ook nog even verblijven op een ‘ranch’ ergens even voorbij Sydney, dus kan ik wat paarden betreft mijn hart halverwege de reis nog even ophalen.

Dus long story short; de koffer is gepakt (of in elk geval ik heb een poging gedaan tot en het wordt fingers-crossed hopen dat alles er in zit), en het ticket is uitgeprint.
Het is de planning om met enige regelmaat een berichtje te posten op mijn online-reisdagboek, dus bij deze de eerste. En de volgende komt vanuit Australië!

Liefs,Wendy

  • 26 November 2014 - 11:45

    André:

    Hoi Wendy, een fantastische tijd gewenst en groeten aan eventuele bekenden

  • 26 November 2014 - 12:45

    Kim:

    Geniet ervan mop, maar doe wel voorzichtig!

  • 26 November 2014 - 13:08

    Marion:

    Heel veel plezier nichtje geniet ervan en doe voorzichtig

    Heel veel liefs en xxx marion niek charissa en rowan

  • 26 November 2014 - 13:20

    Linda:

    Heeel veeeel plezier!! En geniet er lekker van!! Xxxxx

  • 26 November 2014 - 17:53

    Nelleke:

    hoi Wendy
    Heel veel plezier! Geniet ervan! Graag een lijstje met do's en don'ts. Haha.
    Enjoy. Goede reis.
    Ik ga je volgen

  • 26 November 2014 - 20:12

    Papa:

    wendy
    doe voorzichtig en gedraagje
    die vier daagen ben ik het niet mee eens twee maanden is al veel te lang
    vermaakje en geniet er van maar kom heel weer terug
    die ouwe bezorgde papa

  • 26 November 2014 - 23:10

    Papapim:

    Have a safe flight en geniet van alles !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Wendy

Actief sinds 19 Nov. 2014
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 2579

Voorgaande reizen:

27 November 2014 - 31 Januari 2015

Australië

Landen bezocht: